Službeni kamp HRS-a u Zadru održava se u terminu od 20. lipnja do 14. srpnja 2020. godine

Službeni kamp HRS-a u Zadru održava se u terminu od 20. lipnja do 14. srpnja 2020. godine

Sukladno kalendaru HRS-a za mlađe dobne skupine u natjecateljskoj sezoni 2019./2020. organizira se SREDIŠNJI RUKOMETNI KAMP HRS-a  te objavljujemo potrebne informacije:

MJESTO: ZADAR, hostel «Zadar, Obala Kneza Trpimira 76, 23000 Zadar 

TERMINI I DOBNE SKUPINE: kamp će se realizirati u 4 turnusa po 6 dana:

MLADIĆI OD   20. 06. 2020. DO  02. 07. 2020. u slijedećim turnusima i godištima:

  1. TURNUS od 20. 06. do 26. 06. 2020.
    DOBNE SKUPINE: MLAĐI KADETI (rođeni 2004./2005.)
  1. TURNUS od 26. 06. do 02. 07. 2020.
    DOBNE SKUPINE: DJEČACI „A“ (rođeni 2006./2007.) I DJEČACI „B“ (rođeni 2008./2009.)

DJEVOJKE OD 02. 07. 2020. DO 14. 07. 2020. u slijedećim turnusima i godištima:

  1. TURNUS od 02. 07. do 08. 07. 2020.
    DOBNE SKUPINE: MLAĐE KADETKINJE (rođene 2004./2005.)  i MLAĐE DJEVOJČICE (2008./2009.) 
  1. TURNUS od 08. 07. do 14. 07. 2020.
    DOBNE SKUPINE: DJEVOJČICE (2006./2007.) 

ROK PRIJAVE: najkasnije do 30. 03. 2020. s navedenim imenom i prezimenom sudionika, datumom rođenja, nazivom kluba te igračkim mjestom u ekipi (e-službenu prijavnicu možete naći na našoj web stranici Prijava-za-kamp). Za osobe prijavljene nakon navedenog termina ne garantiramo smještaj jer su nam kapaciteti ograničeni. Isto tako vas molimo da u prijavi obavezno naglasite ukoliko je dijete NEPLIVAČ ili ima ili je imalo određenih zdravstvenih problema (epilepsiju,alergije, kronične  bolesti.).

PRIJAVE ZA REZERVACIJU SMJEŠTAJA DOSTAVLJAJU SE U UNILINE d.o.o.: 

gđa Ana Brčić, na e-mail  ana.brcic@uniline.hr

Sudionici se mogu prijaviti samo putem online prijave koja se može pronaći na Prijava-za-kamp.

Po zaprimljenoj prijavnici, a najkasnije u roku 48h/2 dana (uz iznimku vikenda) iz Uniline-a ćete dobiti  ponudu/predračun s preciziranom valutom plaćanja 1. rate odnosno potvrde rezervacije u minimalnom iznosu od 300 kn. Prilikom plaćanja ugovornih rata u „poziv na broj“ obvezno upišite broj ponude/predračuna.

Potvrdu uplate obvezatnog depozita i ostalih ugovornih rata molimo vas dostavite skenirane na gornju e-mail adresu ana.brcic@uniline.hr.

Važno je da prije dolaska djeteta na kamp cjelokupni iznos bude uplaćen, te da sve preslike uplate smještaja i kotizacije  donesete na KAMP ili pošaljete po djetetu.

CIJENA KAMPA HRS-a

Ukupna cijena Kampa HRS-a iznosi 2. 000,00 kn za 6 dana:

  • 1.290,00 KN SMJEŠTAJ I PUNI PANSION I BORAVIŠNA PRISTOJBA (PLAĆA SE UNILINE d.o.o.)
  • 710,00 KN KOTIZACIJA (PLAĆA SE HRS-u)

1.290,00 kn uplaćuje se agenciji Uniline d.o.o. za smještaj (puni pansion) – u nastavku dokumenta navedeni računi, najkasnije 15 dana prije početka kampa ili iznos od 1 290,00 kn možete uplatiti na pet rata:

  • 1. rata 300,00KN, veljača  2020. (obvezna rezervacija –akontacija smještaja),
  • 2. rata 300,00KN, ožujak 2020.,
  • 3. rata 300,00KN, travanj  2020.,
  • 4. rata 300,00KN, svibanj 2020.,
  • 5. rata 90,00 kn,  lipanj 2020. – najkasnije 15 dana prije početka kampa.

Iznos  710,00 kn  KOTIZACIJE uplaćuje se jednokratno Hrvatskom rukometnom savezu najkasnije do 11.05.2020.

Uplatu KOTIZACIJE  POTREBNO JE IZVRŠITI NA ŽIRO RAČUN IBAN HPB: HR5423900011101022716, Hrvatski rukometni savez, Metalčeva 5, 10000 Zagreb, najkasnije do 11.05.2020. Preslika uplate kotizacije dostavlja se Jasni Bubalo j.bubalo@hrs.hr  i Ani Brčić na e-mail ana.brcic@uniline.hr.

Ukoliko sudionik  odustane od Kampa 7 dana prije početka (bolest ili sl)  izvršiti ćemo povrat uplaćene kotizacije u iznosu od 710,00 kn. Informaciju o otkazivanju Kampa treba poslati na e-mail ana.brcic@uniline.hr  

ZA SUDIONIKE KOJI NE KORISTE SMJEŠTAJ U HOSTELU ZADAR VEĆ SPAVAJU PRIVATNO,  KOTIZACIJA TAKOĐER IZNOSI 710,00 KN i uplaćuje se jednokratno na NA ŽIRO RAČUN IBAN HPB: HR5423900011101022716, Hrvatski rukometni savez, Metalčeva 5, 10000 Zagreb, najkasnije do 13. 05. 2020. Preslika uplate kotizacije dostavlja se Jasni Bubalo j.bubalo@hrs.hr  i Ani Brčić na e-mail ana.brcic@uniline.hr

Svrha uplate: Kotizacija Kamp 2020. te navesti  ime i prezime djeteta te ime i prezime platitelja, adresu i OiB platitelja

INFORMACIJE U SVEZI PRIJAVA I PLAĆANJA :

Uniline d.o.o.
Ana Brčić
ana.brcic@uniline.hr  Ulica Bože Gumpca 38, 52100 Pula, Hrvatska
IBAN: HR3124840081100646084 (Raiffeisenbank)
ili
IBAN: HR9023600001102117115 (Zagrebačka banka)
MB: 1228102
ID: HR AB 52040048499
OIB: 74786390334
Tel: +385 1 4572 954
Mob: +385 99 26 84 193

svrha uplate: Smještaj na Kampu HRS-a 2020. / ponuda broj _____________

NAPOMENA:

NE POSTOJI MOGUĆNOST UPLATE TROŠKOVA KAMPA U GOTOVINI!

SVE UPLATE, bez iznimke, MORAJU BITI IZVRŠENE NA GORE NAVEDENI ŽIRO RAČUN  Uniline d.o.o. i Hrvatskog rukometnog saveza (kotizacija).

VAŽNO:  Rezervacija smještaja smatra se potvrđenom nakon zaprimljene uplate u minimalnom iznosu od 300,00 kn izvršene u roku od 5 dana nakon primitka ponude. Ukoliko uplata neće biti evidentirana, a zbog ograničenog broja smještajnih kapaciteta, rezervacija će biti stornirana.

UKOLIKO DIJETE ODUSTANE OD DOLASKA NA KAMP IZNOS AKONTACIJE OD 300,00KN ZA REZERVACIJU SMJEŠTAJA VAM SE NE VRAĆA.  Ukoliko dijete dođe na Kamp za isti iznos vam se umanjuje uplata smještaja za Kamp. Ukoliko dijete odustane od Kampa (bolest i sl.) i vi nam to javite 7 dana prije početka kampa iznos od  1.290,00 kn biti će vam uplaćen na račun. Moguća je rezervacija smještaja i nakon 31. 03. 2020., ali sve ovisi o broju slobodnih kapaciteta JER PO TURNUSU IMAMO REZERVIRANO 130 MJESTA ZA SUDIONIKE KAMPA.

U cijenu je uključen smještaj u više-krevetnim sobama (4 kreveta sa vlastitim sanitarnim čvorom), tri obroka dnevno, boravišna pristojba, prigodni pokloni HRS-a za svakog sudionika KAMPA, nagrade za najbolje ekipe kampa, prijevoz i izlet do centra Zadra, interni prijevozi  te korištenje dvorana i igrališta. Prijevoz do Zadra je individualan i nije u organizaciji HRS-a. Ukoliko je djetetu potreban prijevoz od autobusnog kolodvora u Zadru do hostela roditelji to trebaju javiti voditeljima kampa kako bi se organizirao prijevoz (isto vrijedi i u slučaju odlaska i prijevoza od hostela do autobusnog kolodvora u Zadru).

Ukoliko JE UPLATITELJ RUKOMETNI KLUB ILI DRUGA PRAVNA OSOBA (tvrtka, obrt, udruga i dr.) na UPLATNICI je obavezno navesti slijedeće podatke:

  1. a) NAZIV I ADRESU UPLATITELJA (rukometnog kluba ili druge pravne osobe)
  2. b) OIB UPLATITELJA obavezno je navesti U RUBRICI POZIV NA BROJ ODOBRENJA
  3. c) u rubrici OPIS PLAĆANJA obvezno navesti BROJ PONUDE, IME I PREZIME SUDIONIKA KAMPA, OIB SUDIONIKA KAMPA te broj rate, ukoliko je uplata izvršena u ratama.

Ukoliko je UPLATITELJ PRIVATNA OSOBA (RODITELJ) na UPLATNICI je obavezno navesti:

  1. a) IME I PREZIME TE ADRESU UPLATITELJA (roditelja ili dr.)
  2. b) OIB UPLATITELJA obavezno je navesti U RUBRICI POZIV NA BROJ ODOBRENJA
  3. c) u rubrici OPIS PLAĆANJA obvezno navesti BROJ PONUDE, IME I PREZIME SUDIONIKA KAMPA, OIB SUDIONIKA KAMPA te broj rate, ukoliko je uplata izvršena u ratama.

VAŽNE NAPOMENE ZA RODITELJE:

  1. Svi sudionici kampa trebaju doći u Kamp između 12,00 do 13,00 sati, odlazak je nakon doručka od 8:30 do 09:30 sati. Dužni su ponijeti: dovoljno sportske opremu za dva treninga dnevno, dva para tenisica, obuću odjeću za slobodno vrijeme, ručnike za osobnu higijenu i plažu, ispravnu ruk. loptu, dva raznobojna dresa i zdravstvenu iskaznicu. Molimo sudionike Kampa da ne donose skupu elektroničku opremu na Kamp: laptop, iPad i slično jer ćemo im istu oduzeti i vratiti nakon završetka Kampa.
  2. Pri dolasku OBAVEZNO predati kopiju uplate za smještaj i za kotizaciju gđi Ani Brčić (ako se uplata odnosi na više sudionika, potrebno je uz uplatnicu priložiti i popis sudionika za koje se odnosi uplata)
  3. Klubovi koji imaju igračice i igrače na popisima perspektivnih, obvezno ih trebaju uputiti na Središnji kamp HRS-a gdje će biti izvršena daljnja selekcija za nacionalne reprezentacije.
  4. Sudionici kampa NISU dodatno osigurani te ih roditelji mogu dodatno individualno osigurati (ozljede na treningu i sl.)
  5. U Kampu HRS-a su na raspolaganju 24 sata dnevno liječnik i fizioterapeut. Ambulanta sa nužnim lijekovima je također unutar Kampa. Za sve ozljede koje ne možemo sanirati u Kampu djeca se prevoze na Hitnu službu u Zadar u pratnji službene osobe iz Kampa. Roditelje obavještava naša zdravstvena služba ukoliko je neka teža povreda. Za lakše povrede dijete i trener će nazvati roditelje. Ukoliko dijete ima jednog skrbnika molimo da nas obavijestite o tome prilikom dolaska na Kamp tako da znamo koga od roditelja da nazovemo u hitnim slučajevima.
  6. Sva djeca koja opetovano na Kampu ne poštuju pravila ponašanja na Kampu te dnevni raspored i satnicu biti će udaljena sa Kampa na način da ćemo nazvati roditelje konzultirati se sa njima te organizirati povratak djeteta kući. Povrat uplaćenih sredstava neće biti moguć.
  7. Ukoliko dijete svojevoljno napusti kamp nakon jednog dana nismo u mogućnosti izvršiti povrat sredstava.
  8. Za eventualne ozljede djeteta tijekom održavanja Kampa, HRS nije odgovoran i isto tako ukoliko su nastale komplikacije nakon ozljede ili eventualnog operativnog zahvata.
  9. HRS isto tako moli sve roditelje da ispune prijavnicu i prijave svoje dijete za Kamp, a ne da djeca sama sebe prijavljuju ili da ih prijavljuje bliža rodbina ili treneri. OBAVEZNO: u prijavi navesti eventualne kronične bolesti ili alergije.
  10. Svako dijete se raspoređuje u grupe po poziciji, a ne pripadnosti klubu te molimo roditelje da to poštuju. U svakoj grupi je maksimalno 14-16 djece koje treniraju 3 trenera: trener grupe, trener vratara i kondicijski trener. Glavni trener je uvijek na treningu, a preostala dva trenera dolaze ovisno o programu treninga, ali minimalno na tri treninga.
  11. U večernjim satima za djecu je organiziran program i animacija: gledanje dječjih filmova, disco i zabavne igre. Mobiteli će biti kod djece samo u određeno vrijeme tijekom dana tako da se socijaliziraju sa ostalom djecom u kampu te ne remete san i popodnevni odmor! Molimo da se to uvaži. Roditelji će uvijek moći kontaktirati trenera u slučaju hitnih poziva.
  12. Buđenje je od 7:00 do 8:00 sati (ovisno o terminu treninga), a spavanje je u 22:30 sata.
  13. Tijekom noći u Kampu je organizirana zaštitarska služba ( čuvar) i recepcija radi od 0:00-24:00 sata
  14. Sudionici Kampa imaju 3 obroka ( doručak, ručak, večera). Hrana se kuha samo za sudionike Kampa od domaćih proizvoda te je jelovnik odobren od nutricionista. Za doručak je švedski stol, a za ručak i večeru samoposluživanje. Djeca mogu jesti u neograničenim količinama. Ukoliko je dijete alergično na određenu namirnicu priprema se poseban obrok.
  15. Mole se roditelji ako to nije neophodno da ne dolaze u Kamp i na treninge već da djeca samostalno uživaju u Kampu
  16. Treninzi se odvijaju na obnovljenim i zaštićenim vanjskim terenima uz hostel te u dvije sportske dvorane. Sve ovisi o vremenskim uvjetima.

INFORMACIJE:

Informacije u svezi prijave i plaćanja:

      Informacije u svezi organizacije Kampa:

  • voditeljica kampa, dr. sc. Lidiji Bojić-Ćaćić na slijedeće kontakte: GSM: 095 9999 106 ili putem e-mail adrese: lidija@hrs.hr
  • tehničkom suradniku Kampa za mladiće, Davor Lamza na e-mail davorlamza01@gmail.com ili  GSM:  095 9999153
  • stručni voditelji kampa za mladiće su dr. sc. Nikola Foretić i Ivica Maraš e-mail  i.maras@hrs.hr ili GSM  095 9999-120

Srdačan pozdrav,

Voditeljica kampa HRS-a
dr. sc. Lidija Bojić-Ćaćić

 

zatvori meni

Pin It on Pinterest